Modul naplatnih uređaja omogućuje kreiranje i uređivanje Naplatnih uređaja unutar tvrtke ili obrta kroz modul Postavke odnosno unutar određenog Poslovnog prostora. U Arges ERP-u se slijednost računa veže na naplatni uređaj. Ove postavke su dostupne isključivo Adminu tvrtke i Adminu poslovnog prostora.
Naplatni uređaj nije moguće obrisati već ga je moguće učiniti neaktivnim. Vaš knjigovođa u ovakvom slučaju kao i u slučaju ponovne aktivacije isto treba sprovesti i kroz sustav ePorezne u obliku prijave ili odjave Poslovnog prostora. Isto se odnosi na poslovne prostore koji izdaju račune i ostale dokumente koje je potrebno fiskalizirati.
Zbog kontrole za svaki Naplatni uređaj Administrator tvrtke može provjeriti Dnevne promete, Račune i Ponude izrađene kroz isti. Za konkretni Naplatnu uređaj isto provjeriti može i Operater prijavljen na isti.
Pregled naplatnih uređaja
U glavnom prikazu naplatnih uređaja korisnici mogu:
Dodavanje i uređivanje naplatnog uređaja
Klikom na gumb "+" korisnik može dodati novi naplatni uređaj i definirati:
Uređivanje postojećeg uređaja omogućava promjenu ovih postavki, kao i deaktivaciju uređaja ako se više ne koristi.
Detaljan pregled naplatnog uređaja
Klikom na određeni naplatni uređaj otvara se detaljan prikaz s više tabova:
Dodavanje novog naplatnog uređaja
Sekcija Novi naplatni uređaj omogućava dodavanje novih uređaja koji će se koristiti za naplatu računa u poslovnim prostorima.
Postupak dodavanja
Prilikom kreiranja novog naplatnog uređaja potrebno je unijeti sljedeće podatke:
Nakon unosa ovih podataka, uređaj se može spremiti i postati aktivan za izdavanje računa.
Dodatne postavke
Ako su računi već izdavani kroz drugi sustav, važno je ručno postaviti prvi broj računa kako bi se osigurala ispravna slijednost numeracije. Ova opcija se podešava naknadno u pregledu naplatnog uređaja.