logo arges erp

Poslovni prostori

Mogućnost kreiranja poslovnih prostora, brisanja poslovnih prostora te uređivanja poslovnih prostora kroz modul Postavke. Kod kreiranja poslovnog prostora biti će potrebno unijeti podatke o poslovnom prostoru tipa oznake na fiskalnom računu koja je zakonski obavezna, adrese te naravno radnog vremena po danima u tjednu.

Što se tiče radnog vremena poslovnog prostora i radnog vremena Operatera koji je izdavao račune u vrijeme radnog vremena poslovnog prostora – trebaju biti usklađeni. Pripazite na „šihterice“ svojih djelatnika. Kod postavki poslovnog prostora također možete postaviti i mogućnost unosa PIN-a kod svakog izdavanja računa kao biste dodatno smanjili mogućnost da netko treći zabunom ili namjerno izda račun u ime nekog drugog. 

Poslovni prostor kao cjelina unutar tvrtke ili obrta je dosta bitna jer se na njega veže i skladište ako ono postoji te naravno zaposlenici odnosno Operateri ako govorimo o blagajni.

Postavke poslovnih prostora omogućavaju kreiranje, uređivanje i upravljanje poslovnim prostorima unutar tvrtke ili obrta. Poslovni prostori su ključni za fiskalizaciju, upravljanje radnim vremenom, povezivanje skladišta i dodjelu operatera.

Pregled poslovnih prostora

Tab Postavke poslovnih prostora omogućava pregled svih poslovnih prostora u sustavu.

Podaci uključuju:

  • Oznaku poslovnog prostora.
  • Grad.
  • Status (aktivan/neaktivan).

Mogućnosti filtriranja:

  • Pretraga prema nazivu ili oznaci.
  • Sortiranje prema zadanim kriterijima.

Klikom na gumb za pregled otvaraju se detaljne informacije o poslovnom prostoru.

Dodavanje novog poslovnog prostora

Forma za unos omogućava kreiranje novog poslovnog prostora s podacima:

  • Oznaka prostora.
  • Država, županija i grad.
  • Ulica i kućni broj.
  • Faktor cijene.
  • Status (aktivan/neaktivan).
  • Povrat ambalaže moguć (da/ne).
  • Radno vrijeme (inicijalno postavljeno kao zatvoreno, potrebno je prilagoditi – račune je moguće izdavati samo unutar radnog vremena).

Pristup korisnika

  • Admin tvrtke ima puni pristup ovom tabu i može upravljati svim poslovnim prostorima.
  • Admin poslovnog prostora može upravljati samo poslovnim prostorima koji su mu dodijeljeni.

Detaljni pregled poslovnog prostora

Pregled poslovnog prostora omogućava detaljan uvid u poslovni prostor i njegove povezane stavke.

Općenito

Prikazuje osnovne podatke o poslovnom prostoru:

  • Brojevi prvih dokumenata (primke, otpremnice, povratnice, inventure, međuskladišnice).
  • Oznaka poslovnog prostora.
  • Država, županija, grad.
  • Ulica i broj.
  • Faktor cijene.
  • Datum početka.
  • Status (aktivan/neaktivan).
  • Povrat ambalaže.
  • Radno vrijeme poslovnog prostora prikazano je na dnu sekcije.

Dodatni tabovi

Osim općenitih informacija, dostupni su i sljedeći tabovi:

  • Artikli – Pregled artikala vezanih uz poslovni prostor.
  • Naplatni uređaji – Informacije o povezanim fiskalnim uređajima.
  • Ponude – Popis izdanih ponuda.
  • Računi – Evidencija računa vezanih uz poslovni prostor.
  • Povratnice – Pregled povratnica.
  • Izlazne međuskladišnice – Dokumentacija o izlaznim međuskladišnicama.
  • Ulazne međuskladišnice – Dokumentacija o ulaznim međuskladišnicama.
  • Otpremnice – Popis otpremnica.
  • Primke – Pregled zaprimljenih primki.
  • Inventure – Evidencija inventura.
  • Korisnici – Popis korisnika s pristupom poslovnom prostoru.
  • Ponavljajući računi – Popis računa koji se periodički generiraju.

Uređivanje podataka

Klikom na ikonu olovke moguće je urediti određene podatke kao što su brojevi prvih dokumenata i oznaka poslovnog prostora.